Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013

Συνένζυμο CoQ10: Ο παράγοντας μακροζωίας.


Από  Lina Buchanan
jan2013_coq10tlf_01Θα θέλατε να προσθέσετε δυνητικά 9 χρόνια στο προσδόκιμο όριο της ζωής σας;
Αυτό αποδεικνύει  ότι είναι δυνατόν, η  έρευνα σχετικά με το  θρεπτικό στοιχείο το  συνένζυμο Q10 (CoQ10) . 1
Το CoQ10 είναι γνωστό για τα οφέλη του  στην καρδιά  και για την υγεία των αιμοφόρων αγγείων. 2
Βοηθώντας τα κυτταρικά εργοστάσια παραγωγής  ενέργειας  που είναι γνωστά  ως μιτοχόνδρια  κάνοντας πιο αποτελεσματικές καύσεις, το CoQ10 είναι σε θέση να προστατεύσει όχι μόνο την καρδιά, αλλά καικάθε  κύτταρο στο σώμα σας. 3
Αυτός είναι ο λόγος που οι επιστήμονες γοητεύονται ολοένα και περισσότερο  με το ρόλο του CoQ10 στους ιστούς πέρα από το καρδιαγγειακό σύστημα. 2
Υπάρχουν στοιχεία για τα προστατευτικά αποτελέσματα του CoQ10 στον εγκέφαλο και το νευρικό σύστημα, στο άσθμα και στην χρόνια πνευμονική νόσο, στον διαβήτη και το μεταβολικό σύνδρομο, στην υγεία των οφθαλμών, και ακόμη και για τη γήρανση του ανοσοποιητικού συστήματος.
Πιο συναρπαστικό, είναι οτι υπάρχει έγκαιρη υποστήριξη για την ιδέα ότι τα συμπληρώματα του CoQ10 μπορεί να επεκτείνουν τη διάρκεια ζωής  τόσο στα πρωτόγονα ζώα όσο και στα  θηλαστικά, θέτοντας τα θεμέλια για ένα παρόμοιο αποτέλεσμα στην προ-μακροβιότητα στον άνθρωπο.

Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2013

GLUTEN AND GLUTEN INTOLERANCE


    Όταν κάποιος βρεθεί να ασχοληθεί σένα εργοστάσιο παραγωγής ζυμαρικών το πρώτο πράγμα που μαθαίνει και έρχεται σε επαφή είναι η γλουτένη.
Πόσο πολύ σημαντική και πόσο σπουδαίο ρόλο παίζει στη ποιότητα του τελικού προϊόντος και ειδικά στη ποιότητα βρασμού.
Θεωρείται κάτι σαν το ιερό δισκοπότηρο στην τεχνολογία της πάστας για την κατασκευή ενός ποιοτικά καλού ζυμαρικού.
Από την άλλη μεριά όλο και αυξάνεται ο αριθμός των ανθρώπων που έχουν τη λεγόμενη δυσανεξία στη γλουτένη ή κοιλιοκάκη.
Ας δούμε πως περιγράφει τη κατάσταση αυτή το EUFIC (Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Πληροφόρησης για τα Τρόφιμα):

Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2013

Εχετε τα κατάλληλα ένζυμα για την πέψη;

Έχετε τα κατάλληλα ένζυμα για την πέψη;

Γράφει η Stout Jeffrey
 
Ακόμα κι αν τρέφεστε με μια υγιεινή διατροφή, μπορεί να μην απορροφάται σημαντικά λιποδιαλυτά θρεπτικά συστατικά και αμινοξέα που απαιτούνται για τη βέλτιστη υγεία.
Αυτό συμβαίνει γιατί με την ηλικία, βιώνουμε μια μείωση της παραγωγής των ενζύμων στο σώμα μας, που τα παράγει για να σπάσει τα τρόφιμα σε απορροφήσιμα θρεπτικά συστατικά. 1-3



Ευτυχώς, οι μελέτες δείχνουν ότι με τη συμπλήρωσή με το σωστό μίγμα πεπτικών ενζύμων στην διατροφή μας , οι ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας μπορούν να λάβουν τα δέοντα μέτρα για να διατηρήσουν την υγεία του πεπτικού τους συστήματος. 4,5
Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι καλύτερη πέψη, λιγότερες κοιλιακές διαταραχές, και μεγαλύτερη αφομοίωση των ζωτικών θρεπτικών συστατικών, όπως βιταμίνες Κ , D , και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα . 6-8

Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2013

Μαγειρεύοντας το Θάνατο μας

Μαγειρεύετε τον θάνατό σας;

Άρθρο του Γουϊλιαμ Φαλούν στο Life Extension

Οι άνθρωποι στις μέρες μας κατατάσσουν τα τρόφιμα ως υγιή ή επικίνδυνα.
Παραβλέπoντας συχνά τα ισχυρά ευρήματα που δείχνουν ότι το μαγείρεμα των τροφίμων έχει πολλά να κάνει με το αν εμποδίζουν ή  προκαλούν  την ασθένεια.

Ένα παράδειγμα είναι τα ψάρια.
Γνωρίζουμε ότι όσοι τρώνε ψάρια του ωκεανού έχουν λιγότερα καρδιακά επεισόδια ... αλλά αν κάποιος τρώει μόνο τηγανητά ψάρια , αυξάνει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων. 1,2

Ανάλογα με τη μέθοδο μαγειρέματος, η ίδια τροφή μπορεί να επιταχύνει την παχυσαρκία ή να ενισχύσει την απώλεια βάρους. Λιγότερο κατανοητό είναι ότι οι επικρατούντες τρόποι μαγειρέματος  μετατρέπουν τα τρόφιμα σε θανάσιμες τοξίνες.

Από το 2003 , παρουσίασα μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στα Πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών  πού έδειχνε ότι η κατανάλωση τροφίμων που μαγειρεύονται σε υψηλές θερμοκρασίες αυξάνει το ρυθμό με τον οποίο γερνάμε .
Οι επιστήμονες τότε αποκάλυψαν ότι η λήψη μαγειρεμένων τροφίμων σε  υψηλή θερμοκρασία οδηγούν σε χρόνια φλεγμονή και επιταχυνόμενη μη ενζυματική γλυκοζυλίωση . 3
Πρόσφατα δημοσιευμένες μελέτες επιβεβαιώνουν αυτούς τους κινδύνους.

Για παράδειγμα, οι καρκίνοι του μαστού και του προστάτη έχουν αυξηθεί πολύ σε εκείνους που τρώνε βαριά μαγειρεμένο κρέας, όπως τα χάμπουργκερ. 4-8
Αυτό το άρθρο θα εξηγήσει πώς να επιλέξετε με ασφάλεια μαγειρεμένα φαγητά και μεθόδους για να προστατεύσετε το σώμα σας από τη θανατηφόρο δράση τροφίμων που παρασκευάζονται σε υπερβολικά υψηλές θερμοκρασίες .


Πόσο ασφαλή είναι τα βότανα και τα συμπληρώματα διατροφής;


Αποκλειστικό από το alliance for natural health !
Tα Φυσικά υγιεινά προϊόντα είναι υπερ-ασφαλή, ενώ τα φάρμακα  είναι τόσο επικίνδυνα όσο ο πόλεμος στο Αφγανιστάν.
Μια εικόνα  χίλιες λέξεις, έτσι λένε.
Σήμερα, η ANH-Intl δημοσιεύει πραγματικά δεδομένα σε γραφική μορφή, από επίσημες πηγές, τα οποία δείχνουν ότι τα συμπληρώματα διατροφής είναι οι πιο ασφαλείς ουσίες στις οποίες  συνήθως εκτιθέμεθα – ενώ έχουν γίνει  στόχος με την  όλο και πιο περιοριστική ευρωπαϊκή νομοθεσία  με  την δικαιολογία δήθεν για την «προστασία των καταναλωτών».
Αντίθετα, η εισαγωγή σε ένα νοσοκομείο του Ηνωμένου Βασιλείου, ή η λήψη συνταγογραφούμενων φαρμάκων εκθέτει το άτομο σε έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους, που μπορούν όμως μπορούν να αποφευχθούν σαν κίνδυνοι στην κοινωνία.
Στην πραγματικότητα, τα ιατρικά λάθη  που προκαλούνται στα νοσοκομεία του Ηνωμένου Βασιλείου και τα  οποία  μπορούν να προληφθούν,  μας  εκθέτουν  στον ίδιο κίνδυνο θανάτου, περίπου όπως  εαν υπηρετούσαμε την στρατιωτική μας θητεία στο Αφγανιστάν -  για τα  οποία και τα δύο, ο κίνδυνος θανάτου είναι περίπου 300.000 φορές μεγαλύτερος  από τον κίνδυνο από τη λήψη των φυσικών υγιεινών προϊόντων.
2-179
Βάζοντας τους κινδύνους στην ίδια προοπτική
Κίνδυνος: Είναι ένα λεπτεπίλεπτο θέμα, και δεν έχει συζητηθεί πουθενά περισσότερο από ό, τι στην αντιπαράθεση επικινδυνότητας μεταξύ των φυσικών προϊόντων και των βιταμινών και της επικρατούσας  ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.